FOTO/Video -TOP 5 minciuni ale lui Andrei Năstase | REVOLUTION

0

La mesajul că voi publica minciuniile lui Năstase am primit mai multe mesaje, iar unul dintre comentariile primite au fost că dacă aș scrie toate minciunile lui Năstase aș scrie o enciclopedie și sunt de acord cu acest comentariu! Am fost comentat în cele mai obraznicuri moduri de către fanii Blocului ACUM! Cum e liderul așa sunt și susținătorii acestuia! Mi-am propus că voi publica câte TOP 5 minciuni ale  Președintelui, Prim-ministrului, Președintele al Parlamentului, primarul ales al Chișinăului iar pe urmă voi trece la deputați, miniștri, primarul din Bălți.


Cum e liderul așa sunt și fanii acestuia! 
Jurnalistul Vadim Ungureanu scria pagina de facebook că ar fi fost amenințat cu agresiunea fizică de către Andrei Năstase.

Fiind invitat la o emisiune la Impact TV, Andrei Năstase, liderul Paltformei Politice Demnitate și Adevăr  și Vadim Ungureanu s-au întâlnit pe holul postului, moment în care Andrei Năstase l-a amenințat pe jurnalist, spunându-i „Când îţi f#t una cu stânga, că cu dreapta nu am cum...".

Asta reiese din postarea de pe Facebook a lui Vadim Ungureanu, care a mai precizat că martoră a fost o altă jurnalistă, Ileana Rusu, care a și confirmat incidentul.


MINCIUNA N.1
Pe 21 februarie 2019, candidații blocului ACUM DA PAS în circumscripția națională și în circumscripțiile uninominale au semnat Angajamentul candidatului ACUM față de cetățenii Republicii Moldova. Angajamentul prevede că fiecare candidat ACUM se angajează în fața poporului Republicii Moldova să nu participe la crearea unei coaliții de guvernare (formală sau informală) cu PD, PSRM, Partidul Șor, Partidul Nostru și alte formațiuni pro-oligarhice și anti-europene în caz dacă acestea intră în Parlament.

MINCIUNA N. 2

Pe 17 octombrie la  o întrevedere electorală Andrei Năstase a declarat : Eu nici nu iau în calcul ipoteza să pierd alegerile. Nu e vorba despre mine, este vorba despre oraşul ăsta, despre ţara asta. Dacă, Doamne fereşte, vine Dodon şi pune stăpânire pe Chişinău, e grav. Mai bine îmi iau valiza şi plec, decât să revin la orişice minister. Pentru că ştiu ce se va întâmpla - ne vom prăbuşi”.



Andrei Năstase a anunțat că se întoarce la Ministerul Afacerilor Interne, după ce a pierdut alegerile în Chișinău !



MINCIUNA N.3

Andrei Năstase declara într-un live pe facebook pe 3 mai, că a primit o scrisoare de la autoritățile ruse despre un dosar în care figurează "cetățeanul rus Vlad Plahotniuc". Documentul publicat  de TV 8 demonstrează că în acel act nu figurează nici un nume. În document este indicată data de 6 mai 2019  însă live-ul este făcut pe  3 mai 2019, adică cu trei zile mai devreme, decât acesta a fost întocmit.



sursa video - https://www.facebook.com/AndreiNastase.DA/videos/2629937127233316/




MINCIUNA N.4
La București se declară politician Pro-român iar la Moscova declară că sunt Aiureli (чушь) ! 
Moderatorul TVRain: Dvs. spuneți că Dodon este un politician pro-rus. Dar despre dvs. înşivă se spune că sunteți un politician pro-român care, după ce va veni la putere, va da start Unirii Republicii Moldova cu România.
NăstaseAiureli! Nu este adevărat! Dodon mă prezintă la Moscova ca pe un politician pro-român și pro-american, iar ăsta (Plahotniuc – n.red) la un post de televiziune afirmă că sunt mâna Moscovei, la altul, că aş fi un spion român și ş.a.m.d. Trebuie să știți că îmi iubesc țara: m-am născut aici și vreau ca R. Moldova să devină un stat european, cu o justiție funcțională, stat în care să avem dreptul la vot și la informare. Vreau ca să trăim toți în prietenie aici, deoarece noi suntem o societate multiculturală. Eu întotdeauna am i-am chemat pe toți oamenii care trăiesc în Moldova la unire între ei. M-am adresat și rușilor, ucrainenilor, găgăuzilor: pe toți i-am chemat la unitate.

Jurnalistul român Paul Iurea l-a acuzat pe liderul PPDA de trădare și este convins că acesta face un joc periculos în interesul Moscovei. El s-a arătat indignat de faptul că Năstase a declarat, pentru un post TV din Rusia, că nu este unionist, ci doar deține pașaport românesc, iar zvonurile că și-ar dori unirea cu România sunt niște aiureli.
"Eu ca român sunt bulversat. Ce spuneai, băi băiatule, Andrian sau Andrei, cum te cheamă? Tu ești sănătos? Păi tu pentru cine ai jucat, mă băiatule? Tu ești sănătos? Băi, ți-au tremurat chiloții, limba ți s-a răsucit în gură, când ți-a pus ăla câteva întrebări. Pentru cine joci, mă băiatule? Mă bucur că nu te-am invitat aici. Mă rugase cineva, îmi spunea un jurnalist din România: te rog frumos, ajută-l pe Andrei Năstase. N-am avut niciodată încredere în tine. Să știi. Niciodată. Ce periculos jucați! Ați trădat interesele naționale", a precizat jurnalistul român Paul Iurea.




MINCIUNA N.5

Care o să fie reacția dumneavoastră dacă o să aflați că A pune batista pe țambal este o expresie plagiată de către Năstase! Deasemenea în  Dicționarulul  de argou al limbii române, publicat de Autorul George Volceanov, Editură: Editura Niculescu, Anul apariției: 2007a pune batista pe țambal expr. (intl.) înseamnă  a ascunde, a tăinui.
Andrei Năstase  pe 26 ianuarie 2016 la emisiunea IN PROfunzime de la Pro TV. declara că: dacă va ajunge să conducă ţara,  intenţionează să întrerupă procesul de integrare europeană a Moldovei. El a adăugat că vrea să oprească, temporar,Moldova din drumul său spre comunitatea europeană, la solicitarea partenerilor săi politici - liderul PSRM, Igor Dodon, şi cel al formaţiunii "Partidul Nostru", Renato Usatîi.  Se pune batista pe ţambal cu privire la vectorul geopolitic pentru o perioadă de timp, un an.
Vă rog să fiți foarte atent! În ianuarie  2016 Andrei Năstase, Igor Dodon și Renato Usatîi declarau că ei au hotărât să renunțe la geopolitică iar în iunie 2019 când a fost semnat acordul dintre PSRM și Blocul ACUM s-a  hotărât că din nou ca să se renunțe la geopolitică! 
”La întrebarea ce va fi mai departe. Platforma Civică ”Demnitate și Adevăr” care și-a făcut o entitate politică „Platforma Demnitate și Adevăr”, se va bate pentru majoritate, ca să poată guverna. Dacă nu va reuși, iată în toată această perioadă de trei zile cât manifestăm împreună în Piața Marii Adunări Naționale am primit niște asigurări, sper că sincere din partea din partea dreaptă a mea astăzi (n.r. Igor Dodon și Renato Usatîi): Domnule, se pune batista pe țambal, cum se spune, cu privire la vectorul geopolitic pentru o perioadă de timp, un an și chiar Igor Dodon a vorbit despre un an și jumătate, ne ocupăm de decriminalizarea instituțiilor de drept și de reglementare, ne ocupăm de curățarea CCA-ului, CEC-ului și așa mai departe, punem țara pe făgașul normalității și pe urmă revenim la geopolitică”, a subliniat Năstase.
Pe data de 13 ianuarie 2016 Sorin Grumazescu publică un articol  A pune batista pe țambal  ( sursa http://soringrumazescu.ro/expresii-romanesti/2016/01/13/a-pune-batista-pe-tambal/

Scrie că corect este: Pui batista, ascunzi coardele, și nu se mai văd.
Ei bine, dragilor, aveți acasă un instrument cu coarde? Nu neapărat țambal… Dar o vioară, o chitară, un contrabas, o violă, chiar un pian (da, pianul este un instrument cu coarde, deși nu pare)? Aruncați peste coardele acestor instrumente o batistă, o cârpă, ceva, și o să vedeți că acestea nu mai cântă.

A pune batista pe țambal înseamnă a ascunde ceva, sau a tăinui, sau chiar a minți… Numai că acea taină acoperită, acel lucru ascuns, acea minciună spusă nu reprezintă doar faptul că nu mai vedem „coardele” ascunse de o bucată de material, ci faptul că acele “coarde” nu mai scot niciun sunet! Corect, de altfel. Pui batista, ascunzi coardele, și nu se mai văd.








ARTICOLE RECOMANDATE 








Post a Comment

 
Top